لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
کنفرانس خبری جیجی بوفون ! صحبت های معنادار کاپیتان

کنفرانس خبری جیجی بوفون ! صحبت های معنادار کاپیتان

کاپیتان یوونتوس جانلوییجی بوفون اعتقاد دارد که بارسلونا به ما پاسخ خواهد داد که چقدر پیشرفت کرده‌ایم. بیانکونری سال 2015 به فینال لیگ قهرمانان رسید، اما در برلین 3‐1 مغلوب آبی‌اناری‌ها شد. این دو تیم فردا در تورین تجدید دیدار خواهند کرد این اولین بازی از دو بازی رفت و برگشت‌شان خواهد بود. بوفون در کنفرانس خبری قبل از بازی به خبرنگاران گفت:

 

من هرگز فینال برلین را از اول ندیدم، اما چند خاطره‌ی کاملا واضح از آن شب دارم. به‌یاد آوردنشان باعث می‌شود از این نظ خوش‌بین باشم که در آن زمان با تیمی که بسیار قوی‌تر از ما بود روبرو شدیم و با ایمان و اعتقاد به این‌که (حالا) با بعضی چیزها چطور باید روبرو شویم. حالا ما به مصاف همان تیم می‌رویم که ― روی کاغذ ― قوی‌تر است ولی در عین حال ما دو سال تجربه‌ی اروپایی بیشتری کسب کرده‌ایم که به ما اعتماد به نفس می‌دهد که با رویکرد و روحیه‌ی مناسب با این تیم روبرو شویم، بدون اینکه خود را گوسفند قربانی بدانیم.

 

کاپیتان ادامه داد:

 

فکر می‌کنم این بازی بین دو تیم خواهد بود که … بارسلونا فلسفه‌ای دیرینه در شیوه‌ی بازی دارد که برای سال‌ها به خوبی تعریف شده و به پیروزی‌هایی که همه‌ی ما از آن اطلاع داریم منجر شده است. ما در 10 سال اخیر مسیر متفاوتی را طی کرده‌ایم، ما دشواری‌هایی داشتیم، اما بالاخره به همان اوجی که لایقش بودیم برگشتیم، جایی که تاریخمان می‌گوید لایق حضور در آن هستیم. ما با پیشرفت مداوم به این هدف رسیدیم، قدم به قدم آگاه‌تر شدیم.

 

جی‌جی اضافه کرد:

 

فکر می‌کنم می‌دانیم که در این دو بازی ما با قوی‌ترین تیم ممکن روبرو می‌شویم، اما اینجا لیگ قهرمانان است و خوب است خودمان را برابر آن‌ها بسنجیم. خوب است که ببینیم کجاها هنوز نیاز به پیشرفت داریم.

 

کاپیتان بوفون در بخش بعدی گفت:

 

من به درستی نمی دانم چه تیم هایی همانند بارسا در فاز هجومی قدرتمند هستند. من نمی خواهم به کسی بی احترامی بکنم ولی هر سرمربی دوست دارد چنین ترکیبی را در خط حمله یعنی مسی، سوارز و نیمار در اختیار داشته باشد.

 

گل نخوردن از مسی :

 

اره این رو بلد هستم. البته شما دوباره یاد اوری کردید بهم و فراموش کرده بودم. اما این از خوش شانسی من بوده که زیاد با مسی مصاف نداشته ام

 

جی‌جی افزود :

 

دیگر خوش شانسی من این است که خط دفاعی قدرتمند در مقابل من بازی می کند. با وجود همه سختی ها، وقتی با برخی بازیکن های خاص روبرو می شوید، خیلی مسائل به سرنوشت بستگی دارد. سرنوشت و حتی خود مسی

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: